23 March 2010

TUMPUAN UNTUK MENAKLUKI LIGA PERDANA 2010

Hidup mesti terus! Setelah disingkirkan oleh Sang Kenari, kini ATM dengan amannya boleh menumpukan perhatian sepenuhnya kepada saingan yang belum selesai iaitulah Liga Perdana 2010. Dengan berkedudukan di tangga ke 3 dalam carta, ATM memperoleh 18 mata dari 9 perlawanan, beza 7 mata dengan pendahulu Felda United yang mengungguli Liga Perdana ketika ini. 

ATM dijangka akan menanti kehadiran Felda United 16 Apr 10 nanti di Selayang. Perlawanan ini seharusnya diberi perhatian dan Felda harus di atasi untuk mencerahkan laluan ATM berada dipuncak Liga. Felda yang cemerlang dalam edisi 2010 ini dilihat sebagai tentangan terhebat disamping PKNS yang mana ATM akan menguji mereka pada 19 Apr dan 23 Apr akan datang.

Tim ATM perlu memadamkan kenangan pahit yang terpalit tempohari dengan aksi cemerlang dalam saingan Liga Perdana selepas ini. Ini penting untuk memulihkan semangat para penyokong yang kini ibarat lalang ditiup angin. Percayalah, warga ATM masih percaya dan yakin tim ATM boleh pergi lebih jauh selepas ini. Hadiahkan penyokong dengan sesuatu yang tidak ternilai harganya iaitu KEMENANGAN.

Perjuangan belum selesai..Masih ada yang perlu dilakukan..

No comments:

Post a Comment